Az Alan Wake 2 október 27-én, pénteken jelenik meg, és a várakozások egy újabb blockbuster játékra épülnek fel ebben az évben, amely tele van velük. A fejlesztő, a Remedy Entertainment nagyon bátor volt a természetfeletti folytatást illetően, és alig várjuk, hogy mi magunk is megismerkedjünk vele. Azonban néhány rajongó aggodalmát fejezte ki a technikailag lenyűgöző cím teljesítményével kapcsolatban, különösen a konzolokon, mivel az Alan Wake 2-t úgy tervezték, hogy „30FPS élményre összpontosítson a vizuális hatásokra és a hangulatra”1.

A Remedy kommunikációs igazgatója, Thomas Puha, úgy érezte, szükséges csillapítani az aggodalmakat, így írt: „Azok, akik az AW2 konzol verziói miatt aggódnak… csak mosolygok. Ahogy mondtam, nagy gondot fordítottunk a konzolokra, azokra összpontosítottunk. Azt hiszem, a legtöbben nagyon pozitívan lepődnek meg”1.

A Remedy Entertainment hivatalosan is biztosította a rajongókat, hogy „nagy gondot” fordítottak az Alan Wake 2 konzol verziójának kialakítására. Puha a közösségi médiában azt állította, hogy a konzolos felhasználóknak csak hátradőlniük és élvezniük kell a játékot. Puha szerint minden aggodalom az Alan Wake 2 konzol verziója miatt mosolyt csal az arcára, mert jól tudja, hogy nagy gondot fordítottak arra, hogy a játék kiválóan fusson a konzolokon4.

Az Alan Wake 2 a PS5 DualSense támogatásával is rendelkezik, amely új magasságokba emeli az immersziót. Ezzel a technológiával a játékosok „érezhetik” a fegyvereket és az esőt. A különböző fegyverek különbözőképpen reagálnak a kontrollerekre, így a játék pillanatai és akciójelenetei még emelkedettebb élményt nyújtanak4.

Az Alan Wake 2 globális megjelenése csak néhány nap múlva várható. A hosszú ideje várt túlélő horror lesz a Remedy Entertainment által készített leghosszabb játék. A játékot több mint egy évtizede beszélik, és azt mondták, hogy 4 éven át fejlesztették. Elődje 2010-ben jelent meg, a közösség nagyon várja a következő kiadást és azt, hogy milyen új rémálmokkal jön4.