Az AMD FSR3 képkocka-generáció ma indul, ami egy fejlett formát használ az AMD Fluid Motion Frames (AFMF) optikai áramlási interpolációs technológiájából és az időbeli játékadatokból, mint például a mozgásvektorok1. Az első két játék, amely támogatja az FSR3-at, az Ascendant Studios által fejlesztett Forspoken és az Electronic Arts által fejlesztett Immortals of Aveum1. Az AMD FSR 3 fő előnye az FSR 2-vel szemben a képkocka-generálási képesség bevezetése1. Az AMD szerint az extra képkocka generálásával megduplázható a teljesítmény a támogatott játékokban1.

Az FSR 3 képkocka-generálás az AMD Fluid Motion Frames (AFMF) optikai áramlási technológia fejlettebb változatát használja, és időbeli játékadatokat, mint például mozgásvektorokat, használ az új képkockák létrehozásához1. Az FSR 3 képkocka-generálás a Super Resolution felkonvertálással együtt korábban elérhetetlen képkockasebességeket tesz lehetővé a támogatott játékokban1.

Az AMD FSR 3 technológia a játékokban való integráció részleteiről további információkat találhat a GPUOpen weboldalon14. Az FSR 3 képkocka-generálás az AMD Fluid Motion Frames 2-től fejlesztett optikai áramlási munkaterhelést használja14. Az AMD FSR 3 képkocka-generálás többféle GPU hardveren támogatott, és nem korlátozódik asztali platformokra14. Az FSR 3 képkocka-generálást olyan helyzetekben ajánlják, ahol a pre-interpoláció és az utólagos felkonvertálás képkockasebessége legalább 6014. Ideális helyzetekben az FSR 3 akár 120 képkocka/másodperc képkockasebességet is előállíthat egy 60 képkocka/másodperc játék bemenetből14.

Az FSR 3 képkocka-generálás bekapcsolásához a támogatott játékokban, például a Forspokenben, a beállítások menüben található „Grafika” fülön találhatók az AMD FSR 3 beállítások23. A FSR módok módosításához és az FSR 3 + képkocka-generálás bekapcsolásához kövesse az adott játék beállításainak útmutatóját23.