Az Epic Games Store, a népszerű videojáték-distribúciós platform, továbbra sem hoz hasznot, annak ellenére, hogy a platformot világszerte használják. A vállalatnak számos kihívással kell szembenéznie, beleértve a regionális árazás kérdését és a bevételek növelésének szükségességét.
Az Epic Games Store regionális árazása gyakran okoz problémákat a felhasználók számára. A platformon elérhető játékok ára jelentősen eltérhet a különböző országokban, ami gyakran hátrányos a felhasználók számára, akik kevesebb jövedelemmel rendelkeznek3. Például, a szerbiai felhasználók ugyanannyit fizetnek a játékokért, mint a német vagy francia felhasználók, annak ellenére, hogy jelentősen kevesebb jövedelemmel rendelkeznek.
Ezenkívül az Epic Games Store-n belüli vásárlások is problémát jelentenek. Sok felhasználó jelezte, hogy nem tudnak vásárolni a platformon belül, ami csökkenti a vállalat bevételeit4. A probléma megoldása érdekében az Epic Games-nek javítania kell a platformon belüli vásárlások folyamatát és támogatását.
Végül, az Epic Games jelenleg jogi vitában áll a Google-lal az alkalmazáson belüli vásárlások díjai miatt56. Az Epic Games azt állítja, hogy a Google 30%-os jutaléka törvénytelen monopóliumot jelent. A per kimenetele jelentősen befolyásolhatja az Epic Games Store jövőbeli bevételeit és nyereségességét.
GYIK
Mi az a regionális árazás?
A regionális árazás azt jelenti, hogy egy termék vagy szolgáltatás ára eltérhet a különböző földrajzi régiókban. Ez gyakran figyelembe veszi a helyi jövedelmi szinteket, a versenyt és más gazdasági tényezőket.
Mi az az alkalmazáson belüli vásárlás?
Az alkalmazáson belüli vásárlás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy vásároljanak termékeket vagy szolgáltatásokat közvetlenül egy alkalmazáson belül. Ez magában foglalhatja a játékokban elérhető virtuális árucikkeket, prémium szolgáltatásokat és más tartalmakat.
Mi a Google 30%-os jutaléka?
A Google 30%-os jutalékot számít fel az alkalmazáson belüli vásárlásokból. Ez azt jelenti, hogy minden alkalmazáson belüli vásárlásból származó bevétel 30%-a a Google-hoz kerül.