A Payday 3 fejlesztői, a Starbreeze Studios, azt állítják, hogy a játék rosszul sikerült rajtját követően sikerült kijavítani a párosítási problémákat1. A javítások a játék első nagy frissítése előtt érkeztek, amelyet október elejére terveztek1. A stúdió azt írta honlapján, hogy a Payday 3 első napjaiban tapasztalt párosítási problémákat a múlt héten végrehajtott karbantartás javította1.

Párosítási problémák javítása

A párosítási infrastruktúra frissítése szeptember 26-án történt, majd szeptember 29-én további regionális csomópontokat adtak hozzá a játékosok elosztásához, hogy „növeljék a párosítás sebességét és nagyobb redundanciát teremtsenek az összes online szolgáltatásban”1. A játékosok beszámolói alapján úgy tűnik, hogy a korábban tapasztalt párosítási hibák nagy része megszűnt1.

Új bekezdések

A Payday 3 sikeresen orvosolta a párosítási problémákat, de a játékosok továbbra is várják az offline módot, amely a korábbi Payday játékokban is elérhető volt5. A Starbreeze Studios azt ígéri, hogy a jövőbeni frissítések további javításokat és fejlesztéseket hoznak a játék élményéhez1. A közösség reménykedik, hogy a fejlesztők figyelembe veszik a visszajelzéseket, és továbbra is javítják a játékot, hogy a Payday 3 minden játékos számára élvezetes élményt nyújtson.